سلامی دوباره
راستیتش از این دورو ورا رد می شدم گفتم یه سری هم به اینجا بزنم دوبااره

اگه وقت بشه و یادم بیفته بازم برا گذاشتن مطلب میام
فعلا یاحق
.
+ نوشته شده در جمعه چهاردهم مهر ۱۳۹۶ ساعت 14:2 توسط مهدی
|
