غیر عشق

من را به غیر عشق به نامی صدا نکن
غم را دوباره وارد این ماجرا نکن


بیهوده پشت پا به غزلهای من نزن


با خاطرات خوب من اینگونه تا نکن

عيدتون مبارك

دوستاي خوبم عيد همگي مبارك باشه.انشاالله كه سال خوبي رو پيش رو داشته باشن


همیشه...

همیشه یک ذره حقیقت پشت"فقط یک شوخی بود"

یک کم کنجکاوی پشت"همین طوری پرسیدم"

قدری احساسات پشت"به من چه اصلا"

مقداری خرد پشت"چه میدونم"

و اندکی درد پشت"اشکال نداره"

هست

يه دنيا آيينه

کاش یه دنیا آیینه داشتی روی صورتت میذاشتی

با نگاه بی کرانت تنهاییمو بر میداشتی

کاش یه باغ قصه داشتی روی اسم من میزاشتی

اسم عاشقی که روی این هر شقایقی که کاشتی

هر شقایقی که کاشتی

نميخوام فكر كني...!

نمیخوام فکر کنی چشمامو روت بستم

تو رو دوست دارم اما از خودم خستم


یه وقتهایی همش دلشوره میگیرم

پر از شک میشم و یخ میکنه دستم


همین که دور میشی یک قدم از من

نمیدونم نمیدونم چرا بد میشه احساسم



بگو حس منو میفهمی این روزا

بگو هرگز نمیزاری که تنهاشم

همچو...

ابر گریان غروبم که به خونابه ی اشک
می کشم در دل خود ، آتش اندوهی را
سینه ی تنگ من از بار غمی سنگین است
پاره ابرم که نهان ساخته ام کوهی را

آسمان گریه ی مستانه کند بر سر خاک
بینوا من که درین گریهی من ، مستی نیست

همچو مه ، کاهش من از غم بی فردایی است
همچو نی ، وحشتم از باد تهیدستی نیست ...

وقتي كه رفتي

تو بارون که رفتی شبم زیر و رو شد

یه بغض شکسته رفیق گلو شد

تو بارون که رفتی دل باغچه پژمرد

تمام وجودم توی آیینه خط خورد

هنوز وقتی بارون تو کوچه میباره

دلم غصه داره دلم بیقراره


دلنوشته الينا (10)

گاهي بيا و لحظه‌اي بمان
دستي به روي شانه‌ي من بگذار...

تا از فراز ماندنت اين سطرهاي در هم و برهم اين تلخ نوشته هايم و اين شعرهاي مبهم و خط خورده‌ي مرا در دفترم بخواني

تا سطرهاي تار روشن شوند تا من قلم به دست تو بسپارم
تا تو به دست من بنويسي آمدنت را...


حرف دل خودم

امروز دلم خيلي گرفته!نميتونم جلوي اشكامو بگيرم.گاهي با خودم ميگم اگه اين گريه نبود آدم چطوري وقتي دلش گرفت خودشو خالي مي كرد!؟

كوچيك كه بودم(منظورم 6،7 سال پيشه) هركي حرف از عشق اين چيزا مي زد مي گفتم هه اينا ديگه چي ميگن! كدوم عشق كدوم دوست داشتن؟!!  بعضيا هم دلشون خوشه ها!!   تا اينكه اون اتفاقات افتاد و خودم شدم عاشق و...!!   اون موقع بود كه گفتم تو هموني هستي كه همچين چيزايي رو باور نداشتيا  حالا خودت افتادي تو دامش!

يه سال به خوبي و خوشي گذشت تا اينكه جريان جدايي و ... اتفاق افتاد!

شايد باورتون نشه ولي بعد جداييمون حدود 5،6 ماه افسردگي گرفتم . اصلا انگار تو اين دنيا نبودم.انگار هيچ كس بهم اهميت نميداد!!در حالي كه همه فكرشون به من بود و خودم خبر نداشتم.خوشحالم كه همچين خانواده و دوستاي خوبي دارم.خدايا خيلي ممنونتم.دوستاي گلم خيلي ازتون ممنونم.شما بودين كه با لطف خدا منو دوباره به زندگي برگردوندين.

خانوادم، بچه هاي محلمون،همكلاسيام و همچنين دوستاي اينترنتيم كه واقعا خيلي كمكم كردن.اميدوارم بتونم تو ناخوشيا( كه ايشاالله ناخوشي نداشته باشين) و خوشياتون جبران كنم.

خيلي برام پيش اومد كه دوستام متوجه ناراحتيم مي شدن و همون لحظه به هر روشي كه شده لبخند رو به صورتم مياوردن.آرزوم اينه كه هر كجا  كه هستين خوش و خرم باشين و زندگي به كاموتن شيرين باشه.

خلاصه درسته تجربه خيلي سختي بود و خيلي به زندگي لطمه زود باعث ناراحتي خودم و اطرافيانم شد ولي خيلي شيرين بود و چيزاي زيادي ازش تونستم ياد بگيرم.

خدايا خيلي دوستت دارم.ببخش منو اگه گاهي فراموشت ميكنم

و در آخر براي نازنينم ( درسته كه :ای که بر لبهای ما طرح تبسم می شوی/دعوت ما بوده ای، مهمان مردم می شوی ؟!!!   اما:>> ) هركجا و با هركسي كه هست آرزوي خوشبختي مي كنم.

خنده کرد و دل ز دستانم ربود

گفتمش دل مي خري پرسيد چند؟
گفتمش دل مال تو تنها بخند.
خنده کرد و دل ز دستانم ربود
تا به خود بازآمدم از کنارم رفته بود...

گفتمش بي تو چه مي بايد کرد ؟
عکس رخساره ي ماهش را داد ..
گفتمش همدم شبهايم کو ؟
تاري اززلف سياهش راداد ..

وقت رفتن همه راميبوسيد.... به من ازدور نگاهش راداد ..

يادگاري به همه داد و به من...

انتظار سرراهش را داد ..!!


دنيا

دنیا مانند پژواك اعمال و خواستهای ماست. اگر به جهان بگویی: "سهم منو بده..."

دنیا مانند پژواكی كه از كوه برمی گردد،

به تو خواهد گفت: "سهم منو بده..." و تو در كشمكش با دنیا دچار جنگ اعصاب می شوی.

اما اگر به دنیا بگویی: "چه خدمتی برایت انجام دهم؟..."

دنیا هم بتو خواهد گفت: خدمتی برایتان انجام دهم؟ چه ؟ ..."

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

غم غربت

زین گونه ام که در غم غربت شکیب نیست
گر سر کنم شکایت هجران غریب نیست

جانم بگیر و صحبت جانانه ام ببخش

کز جان شکیب هست و ز جانان شکیب نیست

گم گشته دیار محبت کجا رود

نام حبیب هست و نشان حبیب نیست


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نمی دانم چرا امشب

نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند
مثل آسمانی که امشب می بارد....
و اینک باران
بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند
و چشمانم را نوازش
می دهد
تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد
که امشب با ناله ای بغض آلود
بر دیار این دل خسته
اشک می ریزد


عكس،مطلب (2)

از تو میپرسم دوست

چه خبر از دل من ؟ كه تو بهتر دانی كه چه كردی با من

تو شكیبا بی شكیبم كردی

بنگر آنقدر غریبم كردی

كه شبی از شبها من غریبانه ترین شعر زمین را گفتم ...

http://tehranpic.net/images/i7246jj83fjk5ihw3vx3.jpg


ادامه نوشته

تنها نشسته ام.... خدای من


تنها نشسته ام.... خدای من !....آنقدر خسته ام که تنها تو میدانی !..


می دانی ؟!!.....یقین دارم که از عمق تنهاییم آگاهی....

با دیدگانی تار ... می نویسم ... برای تو و برای دل !

ادامه نوشته

عکس

گروه ایران فارس www.iranfars.ir

ادامه نوشته

....باش!

گشاده دست باش، جاری باش، كمك كن (مثل رود)
باشفقت و مهربان باش (مثل خورشید)
اگركسی اشتباه كردآن رابپوشان (مثل شب)
وقتی عصبانی شدی خاموش باش (مثل مرگ)
متواضع باش و كبر نداشته باش (مثل خاك)
بخشش و عفو داشته باش (مثل دریا)
اگرمی خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آینه)

پا تو کفش بزرگترها...!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سلام دوستای خوبم.امیدورام لحظات خوبی رو گذرونده باشینتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد


دلم نیومد این دوتا عکس رو نذارم اینجا.واااای که چقد نازن       تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

   



 - هاوین  ترک اریانا,شادی  ,امید احمدی,حسام حسام,میلاد درویشان,سحووور ولوله کل اتاق گفتگو ,مهسا   خانومی,بنیامین حسین زاده,ماندانا سیور,سیما سیما ,مریم ,هادی  درخشان,دانیال  جووجوووووووو,محمد قلیپوری,داود                                           ,عاطفه جوووجوووووووو,الهه  ترک آریانا,دانیل پینو,مٌرتضی  گیم اٌور,مهرداد فرج زاده,بامزه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دلم بهانه می‌گیرد

این روزها دلم بهانه میگیرد ….

برای دلم، گاهی مادری مهربان میشوم،

 دست نوازش بر سرش میکشم،

میگویم: «غصه نخور، میگذرد …»

برای دلم، گاهی پدر میشوم،

خشمگین میگویم: «بس کن دیگر بزرگ شدی ….»

گاهی هم دوستی میشوم مهربان،

 دستش را میگیرم، میبرمش به باغ رویا

...دلم، از دست من خسته است!

چه خوش خیال بودم ...

چه خوش خیال بودم ...

که همیشه

فکر می کردم

در قلب تو

محکومم

.....به حبس ابد!!

...به یکباره جا خوردم ......

وقتی

زندان بان

برسرم فریاد زد:

هی..

تو ...

آزادی!

.

.

و صدای گامهای

غریبه ای که به سلول من می آمد

pxp2xmyxlc425xwrzrd.jpg

دلنوشته الينا (9)

من پذيرفتم شکست خويش را                                   پندهاي عقل دور انديش را

من پذيرفتم که عشق افسانه است                            اين دل درد آشنا ديوانه است

مي روم شايد فراموشت کنم                                    با فراموشي هم آغوشت کنم
 
مي روم از رفتنم دل شاد باش                                  از عذاب ديدنم آزاد باش

گرچه تو تنهاتراز ما مي روي                                      آرزو دارم ولي عاشق شوي...

آرزو دارم بفهمي درد را...                                         تلخي برخوردهاي سرد را....


شعري از سعدي

آمدي وه كه چه مشتاق و پريشان بودم

تا برفتي ز برم صورت بي جان بودم


نه فراموشيم از ذكر تو خاموشي بود

كه در انديشه اوصاف تو حيران بودم


بي تو در دامن گلزار نخفتم يك شب

كه نه در باديه ی خارمغيلان بودم


زنده مي كرد مرا دم به دم اميد وصال

ورنه دور از نظرت كشته هجران بودم


به تولاي تو در آتش محنت چو خليل

گوييا در چمن لاله و ريحان بودم


تا مگر يك نفسم بوي تو آرد دم صبح

همه شب منتظر مرغ سحر خوان بودم


سعدي از جور فراقت همه روز اين مي گفت

عهد بشكستي و من بر سر پيمان بودم

* سعدی *

نرو...

کجای این جنگل شب پنهون میشی خورشیدکم
پشت کدوم سد سکوت . پر میکشی چکاوکم

چرا به من شک میکنی . من که منم برای تو
لبریزم از عشق تو و سرشارم از هوای تو

دست کدوم غزل بدم نبض دل عاشقمو
پشت کدوم بهانه باز پنهون کنم هق هقمو

گریه نمیکنم نرو
اه نمیکشم بشین
حرف نمیرنم بمون
بغض نمیکنم، ببین



پروردگارا

پروردگارا
به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند
گریه کنم بر کسانی که هیچگاه غمم را نمی خورند
لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند
محبت کنم به کسانی که محبتی در حقم نکردند
عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

امشب از لطف به دلداری ما آمده ای...

امشب از لطف به دلداری ما آمده ای

خوش قدم باش كه بسيار به جا آمده اي
چه عجب ياد حريفان پريشان كردي

لطف كردي كه به ياد فقرا آمده اي

تو كه در خواب هم از آمدنت بود دريغ

در شگفتم كه به ناگاه چرا آمده اي


سر مهر آمدي از سر مگر اي ترك خطا

يا خطا كردي و ره را به خطا آمده اي
گفته بودي شبي از حالت من مي پرسي

شايد اندر پي وعده به وفا آمده اي
شب وصل گله از دوست دلا ياوه مگو

بخت بد باز تو امشب به صدا آمده اي
كاخ شه را به پشيزي نخرد كلبه ي ما

تا تو اي شاه به ديدار گدا آمده اي
سر به پاي تو فشانم كه صفا آوردي

تا به ديدار اين عاشق باوفا آمده اي

تو رو...

تو رو باید از كدوم شب از كدوم ستاره پرسید

از كدوم فال و كدوم شعر پرسید و دوباره پرسید


تو رو باید از كدوم گل از كدوم گلخونه بویید

تو رو باید با كدوم اسب از كدوم قبیله دزدید


غایب همیشه حاضر تو رو باید از چی پرسید

از ته دره ی ظلمت یا نوك قله ی خورشید ؟

دلنوشته الينا (8)

باران که می بارد تو می آیی باران گل، باران نیلوفر
باران مهر و ماه و آئینه باران شعر و شبنم و شبدر


باران که می بارد تو در راهی از دشت شب تا باغ بیداری
از عطر عشق و آشتی لبریز با ابر و آب و آسمان جاری


غم می گریزد، غصه می سوزد شب می گدازد، سایه می میرد
تا عطرِ آهنگ تو می رقصد تا شعر باران تو می گیرد


از لحظه های تشنه ی بیدار تا روزهای بی تو بارانی
غم می کشد ما را و می بینی دل می کشد ما را تو می دانی...

عكس،مطلب

غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم ,

تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم

رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد ,

من در این ویرانه ها احساس غربت می کنم...

ادامه نوشته

دلنوشته الينا (7)

تـو رفتـي رد پايـت در دلـم مــاند

شـكوه خنده هايت در دلـم مـاند

دلم را با سحر خوش كرده بودم

غــروب ماجـرايت در دلــم مــاند...

تولد نازنین خانم رو تبریک میگم

**************************

شادم که در شرار تو میسوزم

شادم که در خیال تو می گریم


شادم که بعد وصل تو باز اینسان

در عشق بی زوال تو می گریم

پنداشتی که چون ز تو بگسستم

دیگر مرا خیال تو در سر نیست

اما چه گویمت که جز این آتش

بر جان من شراره دیگر نیست ...

http://myup.ir/images/30554871144599028065.jpg

تولدت مبارك

فردا يعني دهم اسفند روز تولد نازنينه.نازنين هرجا هستي خوشبخت باشي و سلامت

نازنين جان تولدت مبارك....

ادامه نوشته

وقتی

خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است
پیدانکنم همدل دلها همه ازسنگ است
گویا که دراین وادی ازعشق نشانی نیست
گرهست یکی عاشق الوده به صدرنگ است

************************************

وقتی تنهاییم دنبال یك دوست می گردیم،
وقتی پیداش كردیم دنبال عیب هاش می گردیم
وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هاش می گردیم...
و باز تنهاییم

Fond d'écran animé, screensaver 240x320 pour téléphone portable


به رنگ خورشید

امشب تصویر همه ی خالی دست هایم را ماه می گسترانید

بر پهن دشت آسمان

تا به قدر یک باریکه ی نور

در طلوع خورشید فردا جاری باشم...

 

خسته ام

چقدر خسته ام از روزگار
از هر روزم خسته ام
از شکوه ها
از خاکیان بی وفا خسته
از خویش خسته
از این همه تنهایی
خسته ام از لبخند اجباری
خسته ام از این روزگار پست
خدایا بدان روحم از همه دردها خسته است.

حرف من

قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض

صحبت از خاطره ایست که نشسته لب حوض

یک طرف خاطره ها!

یک طرف پنجره ها!

در همه آوازها! حرف آخر زیباست!

آخرین حرف تو چیست که به آن تکیه کنم؟

حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست...


خدا و لیلی....

qwerty_6_.jpg

خدا گفت زمین سردش است چه کسی می تواندزمین را گرم کند؟ 

لیلی گفت:من 

خداشعله ای به اوداد.لیلی شعله راتوی سینه اش گذاشت.  

سینه اش اتش گرفت.خدالبخندزد.لیلی هم. 

خدا گفت:شعله را خرج کن زمینم را به اتش بکش. 

لیلی خودش را به اتش کشید خدا سوختنش را تماشا کرد. 

لیلی گر  میگرفت.خدا حظ می کرد. 

لیلی می ترسید. می ترسید اتش اش تمام شود. 

لیلی چیزی از خدا خواست خدا اجابت کرد. 

مجنون سررسید مجنون هیزم اتش لیلی شد. 

اتش زبانه کشید. اتش ماند زمین خداگرم شد. 

خداگفت اگر لیلی نبود زمین من همیشه سردش بود. 

لیلی گفت:امانتی ات زیادی داغ است زیادی تنداست. 

خاکستر مجنون هم دارد میسوزد.امانتی ات را پس میگیری؟ 

خدا گفت :خاکسترت رادوست دارم خاکسترت راپس میگیرم. 

لیلی گفت:کاش مادر می شدم مجنون بچه اش را بغل می کرد. 

خداگفت:مادری بهانه عشق است .بهانه سوختن تو بی بهانه عاشقی تو بی بهانه می سوزی. 

لیلی گفت:دلم زندگی می خواهد ساده بی تاب بی تب. 

خداگفت:اما من تب وتابم.بی من میمیری. 

لیلی گفت:پایان قصه ام زیادی غم انگیزاست.مرگ من مرگ مجنون. 

پایان قصه ام راعوض می کنی؟ 

خداگفت:پایان قصه ات اشک است اشک دریاست. 

دریاتشنگی است ومن تشنگی ام.  

تشنگی واب پایانی از این قشنگتربلدی؟

دلنوشته الينا(6)

می بینی سکوتم را ؟

می بینی درماندگی ام را ؟

می بینی نداشتنت چه بر سر فریاد خاموشم آورده است ؟

می بینی دیگر رویای داشتنت هم نمی تواند تن لرزه های شبانه ام را آرام کند…

می بینی هق هق نگاهم چه سرد بر دیواره ی همیشه جاودانه ی نبودنت مشت می زند ؟

می بینی؟
دیگر شانه هایم تاب تحمل خستگی هایم را ندارد…

دیگر حتی حسرت باران هم نمی تواند حسرت نداشتن تو را کم کند…

دیگر آنقدر بغضم سنگین شده است که توان گریستن هم نیست…

http://1x.com/OEfullSize/34091-fullsize.jpg

عكسهاي عاشقانه

 

989321gyey13hzit.gif

y2d8ncmo6e101nq4rh8n.jpg


ادامه نوشته

دلنوشته الينا(5)

هر که آید گوید:
گریه کن، تسکین است
گریه آرام دل غمگین است...

چند سالی است که من می گریم
در پی تسکینم..

ولی ای کاش کسی می دانست...
چند دریا
بین ما فاصله است
من و آرام دل غمگینم...

دوره گرد ... !

یاد دارم در غروبی سرده سرد
میگذشت از كوچه ما دوره گرد

داد میزد: كهنه قالی میخریم
دست دوم جنس عالی میخریم
كاسه و ظرف سفالی میخریم
گر نداری, كوزه خالی میخریم
اشك در چشمان بابا حلقه بست
آهی كشید و بغضش شكست
اول ماه است و نان در سفره نیست
ای خدا شكرت ولی این زندگیست؟
اتفاقا مادرم هم روزه بود
بوی نان تازه هوش از سرش برده بود
خواهرم بی روسری بیرون دوید
گفت: ای دوره گرد سفره خالی میخرید؟

www_miladfarhadi_blogsky_com_123_4_.jpg

دل...

می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند

و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم ،

پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند

989321gyey13hzit.gif

هروقت كه دل كسي را شكستيد روي ديوار ميخي بكوب تا ببيني كه چقدر دل شكستي

هروقت كه دلشان را بدست آوردي ميخي را از روي ديوار بكن تا ببيني كه چقدر دل بدست آوردي

اما چه فايده كه جاي ميخ ها بر روي ديوار مي ماند