دوستت دارم

دوستت دارم هدیه ایست که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد...

قیمتی دارد که هر کسی توان پرداختش را ندارد...

جمله ی کوتاهیست که هر کسی لیاقت شنیدنش را ندارد.

به گوش خــدا برسانید

به گوش خــدا برسانید
آدم این حــوا سـ ـالهاست که رفـتـه است!
این حوای تنـها را برگرداند پیـش خودش!
بهشـتش را نمیخواهم
به جهــنـمش هم راضی ام!
هر جــایی باشد به جز این دنیا!
این دنیا زیادی بـوی آدم گرفـته است