به گوش خــدا برسانید
به گوش خــدا برسانید
آدم این حــوا سـ ـالهاست که رفـتـه است!
این حوای تنـها را برگرداند پیـش خودش!
بهشـتش را نمیخواهم
به جهــنـمش هم راضی ام!
هر جــایی باشد به جز این دنیا!
این دنیا زیادی بـوی آدم گرفـته است
آدم این حــوا سـ ـالهاست که رفـتـه است!
این حوای تنـها را برگرداند پیـش خودش!
بهشـتش را نمیخواهم
به جهــنـمش هم راضی ام!
هر جــایی باشد به جز این دنیا!
این دنیا زیادی بـوی آدم گرفـته است
+ نوشته شده در یکشنبه نهم مرداد ۱۳۹۰ ساعت 20:15 توسط مهدی
|